unleash me

alltså!
man tycker ju att folk som är 40+ borde vara läskunniga. eller iaf kunna tänka lite
här är alltså jag och bobby ute och springer fredligt och lugnt på elljusspåret där det står på skylten att hundar ENLIGT LAG(!!!!) ska vara kopplade på motionsspåret. och laglydig som jag är har jag hunden i koppel. så vi följer alltså lagen som man ska göra. efter typ halva spåret möter vi en björn. nej en gigantisk lös schäfer som kommer lufsande mot oss och 20 m bakom kommer ägaren och försöker kalla in hunden, som till råga på allt heter bamse. bamse skiter totalt i sin ägare för bobby är ju mycket mer spännande. så står jag där i mitten och försöker hålla isär hundarna, medans bamses ägare ropar "han är inte farlig, han gör aldrig något" SO?? det skiter jag i! det spelar ingen roll om han "aldrig" gör nått eftersom att människan ifråga har noll koll på sin hund. och tänk om nu bobby var ett aggresivt litet monster som hatar andra hundar och hade ställt till med jätte slaggis.
och det nästan roligaste med hela historien var att när jag frågade om han var medveten om att det faktiskt var koppeltvång på spåret, fick jag svaret "jo, men jag råkade missa det"
um... what? om du visste det, hur kan du då missa det? det går ju inte ihop. hade du sagt att du visste det, men sket i det hade det ju vart med sant. jävligt störande var det iaf!

var på ikea igår med jonas mor. köpte en hylla till toaletten så jag ska få plats med alla mina pryttlar jag har.
ska även ta och skruva ihop den kanske nu kanske


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0