so far so good

vaknade imorse och var övertygad om att det var torsdag.
och det var det! woho. imån är det freeeeedag

var ju som sagt ute på allstar och käkade igår. ett helt gäng. 12 pers var vi. jag, fia, stellan, filip, björn och hans flickvän, jocke, anders, andreas, linus, ive och jönsson. var riktigt trevligt bortsett från den första servitrisen vi hade som gav mig tinnitus och skulle propsa på oss hennes favoriter från menyn och eftersom att hon "hade extremt bra smaklökar" så visste hon vad som var gott. folk hade sagt åt henne att hon hade bra smaklökar bla bla bla. sen var hon tyvärr tvungen att gå. toooooo baaaaad

var rätt mycket på jobbet idag. skönt att ha nått att göra som fick dagen att gå. var dock mindre kul att jag fick lov att jobba över eftersom att den kom massa folk på slutet av dagen när jag var ensam. men det gick ju bra ändå. sen for jag till fia för en helkväll med greys och lyxfällan. började med dubbelavsnitt greys som var väldigt sorliga. vägrar gå med på att han dog!
och sen ännu en idiot i lyxfällan som inte förstår hur man ska bete sig med pengar. men hon var iaf glad åt all hjälp hon fick, inte som dom förra veckan. blir arg bara jag tänker på dom!! vuxna människor som beter sig som småglin!!!

sen när jag kom hem tog jag på mig fixarvantarna och bytte tändstift i bilen. helt själv. fast den var stendöd redan tidigare eftersom jag inte kört den sen i söndags. så borde ju inte en bil bete sig egentligen. nå nu är det frächa stift i den iaf, får ta tag i resten när jag kommer hem

imån är det äntligen fredag som sagt. ska jobba, jogga, packa och vänta på mitt tåg! fick sms checka in ikväll redan. ett steg närmare. yeah!
sen blir det nattåg till min älskling och heldag i göteborg. och ännu bättre massa dagar i vilda falkenberg där det är kravaller och folk som skjuts ihjäl.

men nu ska jag nog gå och sussa. blev förkyld hejvilt på lunchen bara. borde leta upp min nässpray


gnight

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0