singing in the rain

så var jag äntligen framme hos jonas igen.
tågresan gick bra. kupen jag fick plats i var full så det vart lite trångt innan vi bäddade. och det var inga problem alls förutom att en tant snarkade som ett jävla tröskverk och höll resten av kupen vaken. en stund iaf. och i kupen brevid var det massa lumparkillar som var på väg hem till örebro som gillade att sjunga i grupp. det lät inte bra alls kan jag meddela.
var lite stel när jag vaknade, och dessutom alldeles för tidigt. hade hoppats att jag skulle kunna sova till typ 10 iaf eftersom vi skulle vara framme 1056 but no. vid halv 8 vaknade jag och kunde inte somna om. men jag hade ju datorn med mig så jag kollade lite family guy.
sen kom vi äntligen fram tillslut och min älskling mötte mig på perrongen. sen gick vi på stan, kalle och josefin var också med. strålande väder här på västkusten, verkligen. ösregn hela jävla dan!
men jag köpte mig ett par nya snowboardskor på halva priset även. känns väldigt bra. mina gamla var ju extremruttna och från -87 så det var ju verkligen dags. behöver bara ett par nya bindningar också så är jag good to go i backen. längtar till vintern hemma!

ja nu ska jag fortsätta chilla med killen.

Kommentarer
Postat av: Anders

CoOoOL vad blev det för några?

2009-10-04 @ 10:21:05
Postat av: linnea

ett par vitblåa burton vaddomnuhetteigen. men jävligt sköna. fast iof allt är ju bättre än mina gamla skor haha

2009-10-04 @ 10:56:55
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

cool.. ja jag måste också ta och investera, det finns ju kvar lite på halva prise på stale och där har de kanske lite bindningar också.. som är halva priset.. eller 30% eller hur det nu var.. men nya skor ska det bli!

2009-10-04 @ 15:52:20
Postat av: linnea

men du behöver väl inte bidningar? ja billigt är bra

2009-10-05 @ 10:47:54
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

näe det behöver jag inte.. tänkte mer som tips till dig.. jojo, men man får ju inte fastna på priset heller.

2009-10-05 @ 16:37:54
Postat av: linnea

ahh du menar så. nå får se när det blir nya såna, skorna var ju ändå viktigast. hoppas det går att åka utan att få råkramp efter en kvart nu

2009-10-06 @ 15:22:26
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0