hungry

pjugh. har haft en väldigt hurtig dag.
var ute och gick med fia och marie på dan och drack lite kaffe och snackade skit.
kom hem och bytte däck på bilen. sen tog jag itu med mitt kära hem. har rensat ut lite onödiga grejer som legat och skräpat. eller ja, mestadels stallkläder. kom på att jag inte behöver ha hur mycket som hellst så jag kastade hejvilt.
gick sen lös på skåpen ovanför garderoberna. totalt blev det över en sopsäck med skit som ska ut!
+ att jag håller på att tvätta och nån av mina jävla grannar snor mitt tvättmedel!!!
grymt irriterande. köpt eget din snåle fan! ska sätta upp en arg lapp. grr

dammsugning och skurning får allt bli imån!

nu är det dock dags för lite föda. jag är hungrig


även att såhär ser koftan ut som jag fick som min mommo gjort
 


Kommentarer
Postat av: Anders

är det inte lättare att bara bära upp ditt tvättmedel när du är klar med det.. det är ju inte så att du måste gå flera mil?

2009-10-24 @ 18:39:30
Postat av: linnea

ja men vadå, alla har ju tvättmedel där nere, folk ska väl kunna låta bli min och köpa eget!

2009-10-26 @ 09:35:15
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0