hello old friend

så var man hemma igen efter tusen år.
har iof vart riktigt skönt att vara så pass länge hos jonas och sen ett par dagar hemma i pajala också. och träffa marcus som också var där

var i övertorneå igår hela dagen. i mommos hus. tog lite grejer som jag ville ha, bla en jättefin blå kofta som hon stickat

fick bilsjuts till luleå av pappas kusin rolf som vart uppe. skönt att inte behöva åka buss precis hela dagen iaf. så hann jag även träffa linda en sväng. var kul att ses, men kunde ju vart ett trevligare samtalsämne. tänk vad folk kan bete sig...

möttes av ett berg post på hallmattan bla ett från akassan som vill ha mitt arbetsgivarintyg. helt ok om det inte vore så att det blivit inskickat 2 ggr redan. vad är problemet?

jobbar ju inte imån men har ändå endel att göra. är det inte för kallt ska jag försöka städa bilen lite. maila ams och ringa akassan. och även komvuxansvarige i falkenberg

nu ska jag bara chilla. först duscha kanske, min busshinna är tjock

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0