going went gone

min bil ger mig hjärnblödnig. den ville verkligen inte starta idag. inte leva öht.
det var tråkigt
skulle på middag hos linda och lamia, men det tyckte inte haxen. fick åka buss istället, men det gick ju det också.
var väldigt trevligt och god mat. lax och potatismos mums. med b&j till efterätt. vad mer kan man önska sig. även en hel del smarta tips om resan bjöd linda på. ska bli väldigt skönt att fara. jag fryser som ett nyfött rådjurskid här i vinterkylan. kanske dags att ta fram min rediga vinterjacka.
även att jag blev bästa kompis med deras livsfarliga hund axie. han var rågullig och semila sig i min famn och ville bli kliad. så nu är hela min tröja full med hår och om man jämnför så kanske inte bobby släpper så mycket egentligen.

även råstressigt på jobbet. fullt att göra hela dagen! 14 styckna tror jag jag hann med totalt. inte ens en kaffepaus fick jag. får väl dricka mer för att kompensera imån höhö
imån är de iaf halvdag. slutar 13 och tänkte att jag ska fara och hälsa på anna, sen ner på stan och växla penkis. även mina glasögon ska hämtas. ena glaset höll på att trilla ut så jag for och lämnade in dom och tydligen måste det beställas nya bågar för det går inte fixa med dom gamla. men undertiden får jag använda dom. mina extra jag har ger mig skavsår på näsan. typ.

så måste jag även packa. packa varma kläder till falkis, och packa kalla kläder till abu dhabi! +så mycket mer det bara ryms, vilket antagligen inte blir så mycket. men det får jag göra imån så jag har nått att roa mig med tills tåget går!
vill vara hos min varma älskling nu!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0