go to bed

så börjar det ordna upp sig lite. tror jag.
var och snackade med syon här ibyn tidigare idag och fick svar på rätt många funderingar jag hade. ska bara boka tid med komvux människan i falkenberg när jag åker dit i november så jag får reda på det sista
även en eventuell backup plan är på väg

tog en promenad till stallet här. var rålänge sen jag var där sist, men det hade väl ändå inte hänt så mycket. 3 nya hästar fanns det som jag inte sett förr, men i övrigt var det som det brukar

snart ska vi äta grillmat och pappas kusin rolf är här.

ledig på måndag och då ska jag ta itu med mina papper som ska skickas in till ams och lite sånt.
även lite planer på att städa insidan på bilen eftersom jag inte kommer frakta runt hästhår, spån och hö längre




vaknade mitt i natten och var övertygad om att jonas också var här. det var ju lite drygt när jag kom på att han inte alls var det...

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0