wrooooom

imån är alltså första dagen jag måste ställa klockan för att hinna till jobbet. det får jag se till att komma ihåg så jag kommer mig dit på morgonen.

var en sväng på stan  idag. köpte lite livsviktiga saker typ cykelllampa och ost
även ett par sånahär 
har länge tyckt att såna är extremt fula så tillslut kände jag mig tvungen att köpa ett par


har bestämt att tiden fram till jul ska gå råfort.
nu är det ju fredag imån, och nästa vecka jobbar jag förhoppningsvis mycket. sen åker jag ner till min älskling  igen, och under helgen blir det november!!  på tisdagen åker jag och lamia till dubai. ska bli grymt skönt! efter det blir de lite mindre än en vecka hos jonas och där ska jag gå till syon och anmäla mig på komvux och sånt.
sen är det tillbaks till umeå, jobba två veckor och slut på november!
sen är det bara en fjuttigruttig liten månad kvar och december börjar med en veckas ledighet och jobba dom tre sista veckorna innan jul. sen är det slut. slut på jobb, och slut på väntan!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0