done and done

så var det alltså gjort. jag sa upp mig idag! känns hur bra som hellst. helt sjukt skönt faktiskt! var lite nervös över hur min stackars chef skulle reagera men hon tog det bra. verkligen världens bästa chef!
men nu är jag ett steg närmare flytten och min älskling.

jag jobbar min sista dag den 23e december, tar ut semesterdagar på mellandagarna så jag kan stanna hemma lite längre, och när mitt kontrakt går ut den 31a så blir det inte förlängt = jag slipper karensdagarna!
kan inte säga nått annat än sweet

är ledig imån och då ska jag faktiskt söka lite jobb. måste ju som sagt ha nått att redovisa för ams när jag ska dit på återbesök i december.

var ute och promenerade med fia och marie ikväll. riktigt trevligt och skönt väder.




åh vad allt känns bra idag

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0