shoes anyone?

sista dagen iman. ska bli skont att fa komma hem till alskling igen, men samtidigt lite trist att aka. det ar sa varmt och gott har!
ikvall ska vi och rida igen och det ar roligt. vagade mig faktiskt pa att hoppa igar. var stort lange sen sist, typ en sisadar 6-7 ar eller natt skulle jag tro. men jag overlevde och ramlade inte av. daremot holl sheik schakboot(?) pa att flyga lite. men han overlevde. hade ju vart lite speciellt att bevittna doden av en extremt rik snubbe. tur att man slapp det.

pa kvallen slappade vi bara pa rummet och kollade film samtidigt som jag tryckte i mig nastan ett helror.
pringleschips alltsa. inget annat

idag har vi shoppat hejvilt. jag rakade visst kopa lite skor. narmare 3 par till. sa den totala skosumman ar uppe i 5... hoppsan.

na nu ar det dags for annat. hejpahej


just det, det dar med att skicka vykort kan ju alla glomma. he blir inge av!

Kommentarer
Postat av: Anders

du skulle ju ha fått köpa par fallen åt mig.. fast sånt kanske inte finns downtown Abu Dhabi.

2009-11-10 @ 20:49:48
Postat av: linnea

sorry såg inga fallen alls. och det hade ändå inte fått plats i min väska den blev rätt full

2009-11-12 @ 12:52:18
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

ja det kan jag ju förstå cool, var det dyrt? men jag får väl traska runt i mina chevalier kängor som jag köpte idag istället, fick dem på halva priset på ånäsets järnaffär.

2009-11-12 @ 16:58:39
Postat av: linnea

nej det var billigt. converse för typ 100 spänn. halva priset är ju alltid en hit!

2009-11-13 @ 15:15:14
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0