over and out

jaja. jag skriver väl ett ruttet inlägg då
har vart typ världens segaste dag. min dator är fortfarande död, det är fortfarande pissväder ute, och saker och ting kunde vart bättre

har iaf fått en häst jag får rida när jag vill om jag vill när jag flyttat ner. det är ju en bra sak. fast då ska den ju självklart stå tusen mil bort. grrr.

är ledig imån och har massa saker att göra
ut och springa på morgonen! var allt för länge sen jag rörde på fläsket. håller ju på att dö varje morgon när jag cyklar upp för gammliabacken. vill inte känna mig som döden när jag kommer till jobbet
sen fara på äventyr med lamia och se hur mycket onödiga livsviktiga saker vi hittar.
hälsa på anna
ev ta en trip till rövarna och kolla läget. måste ju hitta ett kontrakt att skriva med filip också
skulle behöva gå på banken också
och så har jag även en sisådär 3 greys att kolla ifatt. vilken tur då att min lap fortfarande är paj som sagt, och jag städat bort alla kablar för att koppla ihop den gamla med tvn. nå det kanske är värt att gräva fram dom

men nu gör jag slut på dagen.

Kommentarer
Postat av: Lamia

gör det! :D bättre kort tid än ingen alls. jag sitter och kollar på bärbara datorer nu, hmm

2009-11-19 @ 22:29:52
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0