on the road again

pjugh.
tre timmar kvar innan tåget går och jag äntligen är påväg till min älskling igen. känns som tusen år sen sist, fast egentligen kanske det inte var så länge sen. men tiden går ju så seeeeegt ibland.
har iaf jobbat hela dagen. inte sådär väldigt stressigt, men nått att göra och lite cash är ju alltid sweet. håller även på att säga hejdå till massa kunder som jag inte kommer ha fler gånger. har räknat att jag har som minst 8 och mest 13 arbetsdagar kvar. helt sjukt!
hittade lite lådor nere i källaren igår. och så fick jag 4 från jobbet så nu borde jag ha så det räcker. när jag kommer tillbaks till stan börjar packandet på riktigt
ska snart börja packa för min veckotrip. tror egentligen inte jag behöver så mycket grejer. har ju dumpat endel kläder där tidigare..
var på biblioteket igår och lånade en bok till den långe tågfärden. "boven i mitt drama kallas kärlek" av unni drougge. var länge sen jag läste nått med henne. måste ju ha nått att roa mig med eftersom min drygdator inte funkar fortfarande.

var på promenad efter jobbet. rätt skönt väder, men aningens läskigt i kolsvarta gammliaskogen.

lite mat på dethär kanske?

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0