let's play

couronne fest igår alltså.
var kul att spela faktiskt. piskade filip rejält men åkte sen ut mot linus. har dock ingen aning om vem som vann hela turneringen, men eftersom det inte var jag så bryr jag mig inte heller.
utgång på allstar. var rålänge sen jag var ut här i stan. eller ut över huvudtaget. var trevligt.
avslutnings middag på max mmm
var kul överlag, lite dålig uppslutning av tjejer bara. inte en enda. jag fick gå under benämningen "kille med bröst"
oturligt nog hade ju fia gått och blivit semimagsjuk så hon passade på  igår.
men ska dit ikväll och  kolla da finale av top model

starka funderingar på att gå och duscha
är ju ledig imån, på tisdag och på torsdag så jag lär ju inte göra nå försök att städa idag. får bli imån


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0