jaktstugan, we have a problem

min laptop har gått paj!
nått har hänt med den så den inte går att starta. den funkade finfint i morse men när jag kom hem och skulle starta skitet gick det inte. kom till en sida där det stog att datorn inte gick att starta, men att bla bla söker efter fel. men det hittades inga fel och inget annat hände. provat starta om den tusen gånger och göra om allt, men inget händer.
nu är den fast i nått minnesdiagnostikverktyg som tar milioner år på sig att gå igenom den. ligger på 21% på testpass 2 efter drygt en timme. bläk.
hade kunnat haft redigt mycke roligare ikväll än att behöva oroa mig för datorn.
fick iaf lite råd av farbror kurt som kan allt om datorer, och om jag inte får liv i den till jul så får den följa med hem och så får kurt piska till den. har ju iaf min gamla ruttna megahögljudda dator tills vidare.
skulle iof kunna göra en ominstallation av windows, men då försvinner ju alla bilder jag inte hunnit föra över på hdn, och det är ju mindre kul..

har iaf jobbat idag. var själv fram till tre. boel hade semesterdag, och ann hemma med sjukt barn på förmiddagen. varje arbetad dag är en dag närmare jul


jag saknar min ponnie och min pojke!

Kommentarer
Postat av: Lamia

Hahahaha din dator också! vafan vill dom världen!

2009-11-17 @ 21:07:50
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0