home again

så var man då tillbaks i sverige igen.
kom till falkenberg nångång vid halv 1 igår. skönt att få träffa älskling ingen. men det är råkallt och jag håller på att frysa ihjäl.

ska väl klämma upp lite bilder här när jag känner att jag orkar. dock inte just nu

har träffat syon och anmält mig till lite kurser. svenska b, naturkunstap a,b matte a,b, religionskunskap a och datakunskap
det borde väl räcka för att få upp min totalsumma lite. är iaf dom enda jag kan läsa upp
syon tyckte dock inte jag skulle ta på mig så mycket med risk för att köra slut på mig. men hallå, 6 ämnen är ju inte så mycket. och detssutom måste jag ju läsa upp minst 2p. kanske vore smart att kolla hur mycket jag egentligen ligger på nå

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0