free

så ledig dag alltså

har vart ute och sprungit, första gången på länge kändes det som. men det var väldigt skönt iaf
även vart och shoppat med lamia, först på rusta där jag fick med mig en finfin julstjärna som jag ska invadera mitt blivande hem med. den är lila med rosa glitter på. låter råfult jag vet, men den är faktiskt fin. nångång i framtiden kanske jag klämmer upp en bild på den när den är upphängd
sen en trip till maxi där jag hittade lite mat jag behövde. ska nog laga nån trevlig liten middag åt mig imån tror jag
det är ju faktiskt fredag

så for jag och hälsade på anna som är i stan nu. vi gick till mekka och fikade oss tjocka. har inte träffat henne på tusen år ungefär så det var riktigt trevligt att sitta och snacka lite skit om allt möjligt
även att hon snart är klar med sin behandling och det är ju bra!

jobbar imån. men först läkarbesök. det måste jag komma ihåg på morgonen. efter jobbet blir det nog en trip till staden. måste hämta mina priller som jag lämnade in idag. vore ju kul att kunna se någe

lite sömn kanske?

Kommentarer
Postat av: Lamia

stjärnan var finare än den låter! haha

2009-11-20 @ 17:44:16
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: linnea

haha. ja exakt! vill fara och hänga upp den!

2009-11-20 @ 18:11:03
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0