DOA

sitter och kollar på vad som måste vara en av världens sämsta filmer
D O A dead or alive
ja bara titeln säger ju endel.
tänkte ha en trevlig grey's kväll, hade till och med kopplat ihop gameldatorn med tvn igen, but no. snål kanal5 vill inte visa dom nyase avsnitten gratis utan man måste paya för det. don't think so. och mitt bittorrent ville inte heller funka som det ska. grrr. så då blev det ruttenskitfilmalatv6 istället

en annan mindre trevlig sak var att min cykel hade punka när jag kom ut i morse och skulle bege mig av till jobbet. och nte var dt bara pyspunka heller så jag får försöka fixa kräket imån på min lediga dag
annat att göra imån är att skriva kontrakt med filip, gå till banken och skrika, och gå till biblioteket och låna nån bok att roa mig med på tåget. några tips? även lite nålar till fias symaskin ska inhandlas. den sket visst ner sig igår när jag försökte sy lite

var och sprang med chefen idag, (min riktiga chef ann alltså, inte jonas)
5 km blev det

nu är det nog dags för bädd

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0