the fear

jag ska på undersökning!! såndär koll som man måste gå på när man blivit 23 för att se om man har cellförändringar och kommer dö en lång utdragen plågsam död (eller nått liknande) så jag är lite nervös. huga huga. men som fia sa, jag är en vuxen kvinna. det lär ju gå bra.

även att det har bantants en hel del idag. först min tjockis till häst. hon var extremt pepp på livet och tyckte att vägen vi ridit en sisådär trehundrafemtio gånger var extremt spännande och fylld med saker (som snö och träd) man kunde bli rädd för.
sen for jag ut och bantade migsjälv ett stycke. är som rätt behöveligt efter igår.
men för nån helg sen när jag var hos min chef med en våg märkte jag iaf att det går åt rätt håll. woho!

Kommentarer
Postat av: britta

jag blev kallad en gång, men gick aldrig. var nån tenta i skolan tror jag...



men men, kommer du hem till påsk?

2009-03-30 @ 22:44:39
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: Ystret

det kommer gå jätte bra! undrar du något så ring. puss puss

2009-03-30 @ 23:08:05
Postat av: linnea

britta: men det kan ju vara rätt bra att kolla så det inte är nå fel på en. kallade dom aldrig om dig då? och nej, inge påsk i pajala för mitt lag iår



syster: buääääk!kom och håll mig i handen!

2009-03-31 @ 14:08:49
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0