so many questions

gah. varför funkar inte mitt dc som ett dc ska funka? eller piratebay heller för den delen? och varför går inte jag och lägger mig i en normal tid? varför slösar jag bort mitt liv på detta vis? why oh why? och en av dom största frågorna är ju ändå, varför bråkar akassan så mycket med mig? fick ett brev av dom idag. utbetalningsspec. jag får 0 kr. noll, zero, nada, inget. tack för det hånet fucking akassa!
well enligt den snälla mannen på telefon ska jag få pengar nästa torsdag. på min födelsedag till och med. så nu har jag ca 100 kr att leva på fram tills dess = defenitivt ingen utgång ihelg = stanna hemma och chilla
nå skit samma. det hade ju kunnat vara värre.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0