sleeping awake

igår var det maraton. how i met your mother maraton. flera timmar och det var guld. GULD! dock försvann koncentrationen lagomt till sista avsnittet så det lär jag behöva se igen.
sov länge idag enligt planen. ända tills halv 12 då ett litet sms väckte mig. håller med, mmm pizza mmm

håller på att dra ner lite nytt/gammalt till ipoden, lite omväxling i mina öron sådär.
sen ska jag städa upp mitt hem lite innan det bär av till stallet. får med min lille stalledräng anders idag så det blir antingen en tur ut eller på banan. får se vad han vill göra.

även att jag har tvättstuga idag. har ett litet berg av skit som måste komma i ett lite frächare tillstånd.

drömde en rätt lustigt dröm om någon jag inte tänkt på på väldigt länge. en ny person fast ändå inte. men samma känsla dock.

nå nu är det nog dags att ta itu med diskberget

Kommentarer
Postat av: em

i have just also tagit itu med mitt diskmountain. hugha.

2009-03-29 @ 19:53:43
URL: http://everlongisagoodsong.blogg.se/
Postat av: linnea

diskberg är aldrig kul!

2009-03-30 @ 01:04:39
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0