my little angel

aah har sån träningsvärk i mina ben! helt sjukt. eller ja, det skulle ju iof kunna vara värre, men ändå

kan iaf meddela att min underbara lilla bil gick igenom besiktningen utan problem. mamma blev så glad och nöjd

även tolkturen var riktigt rolig. såg sinnessjukt kul ut och var sinnessjukt kul. dock hade man inte så mycket kontroll på styrningen och flög som en vante. men som sagt, sinnessjukt.
tills att selen gick sönder på alla ställen en sele kan gå sönder. men lite knutar panikfixade skitet så får jag laga det ordentligt här nån dag

så var jag även ute och sprang ett stycke fast jag nästan hade tänkt slappa ihop totalt. så duktig jag är.
fast nyss visade dom reklam för ostbågar och massa godis och jag fick ett kraftigt sug att äta upp min tv




just det. det finns ju faktiskt bild också   så kan de se ut med fia i tefat

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0