let's run around

shit så trött jag är. pimplar lite kaffe så man orkar med kvällen utan att däcka i soffan vid nie.
har iaf vart och klippt mitt skabbiga hår. det känndes bra. en sak som dock kändes mindre bra var att det var en hel del som gick av när vi gjorde lite slinger också, men äh. lite svinn får man räkna med. blev iaf lite ljusare och det var ju planen.

har insett att jag har alldeles för lite singeltjejkompisar här. typ ingen faktiskt. däremot en hel drös singelkillkompisar.

well imån är det fredag. då är det mat på tc. mmm mat på tc mmm
ska även på stan och fixa lite skit. bla lämna tillbaks min kassa telefon

ååååååh vad jag är sjuuuuuuuuuuukt sugen på massa godis och choklad och glass!! ååååååååh
och lite kaka...

Kommentarer
Postat av: em

jag har en singeltjejkompis i ume som du kan få låna.

2009-03-19 @ 19:34:21
URL: http://everlongisagoodsong.blogg.se/
Postat av: em

jag har en singeltjejkompis i ume som du kan få låna.

2009-03-19 @ 19:34:29
URL: http://everlongisagoodsong.blogg.se/
Postat av: Anders

du kanske ska gå och sova en stund.. vi kommer ju jädrigt tidigt.

2009-03-19 @ 20:50:06

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0