let's get fat

har svullat svull hela kvällen!
började dagen med chill. sen vild häst som stegrade så det kändes som att vi skulle slå över. lite läskigt, men det gick bra. väldigt bra på slutet faktiskt. blev redigt nöjd. var kul iaf.
sen svull. svull i mängd och kubik. ingen hejd alls.
chirre
dirre
pirre (alltså pizza)
lärre
gorre
jag åt tills jag började må illa. redigt illa. men det gick över efter ett tag.
men nu är iaf alla matrix filmer sedda och klara. jävlar vad segt det gick på slutet. tror även jag lyckades med att somna en liten stund.

nå nu är det iaf sömn.nu
ofantligt skönt att det är ledigvecka nästa vecka. woho!
jag lär ju även fara och springa en redig runda imån, i övermån, i överövermån osv osv..

jag känner mig jäst

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0