going just fine

ja... um.. just de.. he. ehheeeeehe.
är aasatrött fast ändå inte. går nått program om viktoria silvsteds liv. vem bryr sig? inte jag. bäst att göra nått bättre med livet istället.

har även ridit kolan två dagar nu. väldigt lustigt att rida nån annan för ovanlighetens skull. gick iaf bättre idag än igår. men fortfarande lite väl mycket rodeo i galoppen, men det går vägen iaf.
även att min egen lilla gullegris var vild och galen och kastade av anders idag. det roade mig kraftigt.
skadeglädje är ju den enda sanna glädjen
och imån har jag sovmorgon så jag hinner till stallet innan jobbet = fika hos marie tidigare än tänkt = woho.

var även och åkte massa rattkälke och tefat i backen idag. det var roligt, snudd på livsfarligt. men ändå. lite kallt på slutet bara..

snart är det även torsdag weiii

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0