D day

så var man gammal och hela 23.
har haft en chill dag på jobbet, med en liten blompåge som kom med pressys från mina syskon. dom var fina tack tack
sen var det hem och bakade ihjäl mig. men satan det blev gott och vi blev alla feta och goa
nu är jag dock aasatrött och borde diska bort allt och gå och sova en stund.

resultat av årets födelsedag:
5 svårdödade blommor. tack alla som vet att jag inte har nån hand med levande gröna ting! ska göra mitt bästa att hålla dom vid liv
en råsnygg mösse. super megajättetack!!
biocheck, trevlit, får hitta nån biovärd film att gå på
lovikavantar, väääldigt trevligt
cash, alltid mumma!
en guldburk pytt i panna. ja.. mm. ärligt så lär den ju faktiskt inte ätas av mig ha
muffinformar, jag märkte ju hur enkelt det faktiskt är att baka woho!
och det var dehele

nu bör jag verkligen diska bort allt gammalt fika och gå och lägga mig innan jag dör


även att jag ännu inte fått mina satans akassepengar fast dom skulle kommit idag. vad är problemet?

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0