back on track

blev ingen springtur idag. kännde mig allt för slapp. däremot tog jag och gick en promenad med min älskling. iof bara 45 min. men hon har ju jobbat på rätt bra denna vecka så lite vila kan hon också få.
även att jag diskat
sen var det ju dethär med vad man ska äta till middag. känns som att man inte gör nått annat än att laga mat och äta. well idag lyckades jag iaf sova länge. vaknade tio i ett. yes!
nå nu ska jag dricka lite kaffe (tror mitt kära magsår håller på att komma tillbaks btw) och kolla hImym medans jag funderar på vad jag vill äta.

Kommentarer
Postat av: britta

shit magsår låter ju inte bra. jag har magkatarrs-problem, fast nu är det lugnt (peppar, peppar, peppar).

2009-03-10 @ 22:16:30
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0