and you are...?

så var visningen klar. var helt ok, fick lite nya ideer och saker på vad tex jag skulle kunna göra med mitt hår. om jag vill att det ska ramla av dvs..  damn att jag var blond förra året. damn att mitt hår ska vara lite väl slitet. damn att jag alltid vill ha det jag inte borde vilja. nå skit samma., man lever bara en gång. dessutom var det ju såååååååååå länge sen jag gjorde nått sist.. ehm..
har iaf planer på att bli korthårig ihelg. nice
och sen blond/ljusare/snaggad nästa vecka.

just det, även att jag höll på att bli påkörd idag! körde fredligt och lugnt till stallet och hade en bil framför mig (som jag höll ypperligt bra avstånd till. faktiskt!!) helt plötsligt stannar den, och så även jag. och vad gör den då?! jo, börjar backa i 190 så jag får paniktuta för mitt liv så han inte ska backa på mig!
när jag sen kör förbi biljäveln ser jag att det (självklart) är en gubbe med keps (dock utan keps) som kör.
mitt paniktutande hade hörts ända in i stallet fast det hände borta vid ridbanan. buu gubbe, BUUUU!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0