you better hurry rabbit run run run

pjugh.
först världens varmaste dag på jobbet. typ. eller ja, kanske inte. rätt lugnt skulle man nästan kunna säga att den var. dock med ett avbrott av en alkis (som för övrigt brukar komma och klippa sig hos oss, men då brukar alltid ann få göra det för jag vägrar. fast dom gångerna brukar han vara nykter ((det var han dock INTE idag)) som kom in och ville låna telefon för att "ringa en bulle" som han så fint uttryckte det. dock kunde han inte knappa telefonnummret själv för "han hade fel glasögon" som det hette.. egentligen borde jag kanske bett han dra åt helvet och inte komma in när han är packad, but hey, snäll som jag är knapprade jag in ett taxinummer och lät fyllot beställa. även att han avbokade sin tid han hade om ett par veckor med orden "jag ska supa hela månaden så jag kan inte komma då"
tja vad säger man. kul för dig. eller?

var iaf klar en halvtimme tidigare så jag cyklade hem och placerade mig på balkan och satt där och åt min middag. det var varmt och sweet

efter det for jag ut och sprang. beach 09 är ju faktiskt här och om man ska passa in bland alla bikinibrudar i falkenberg får man väl anstränga sig. inte nu för att jag lär göra det ändå, jag är ju under 1.70 och har mer än 12 i bmi men skit samma
mötte iaf en typisk sån brud när jag var ute. hon var lång, smal, blond och hade en liten liten liiiiiiten tröja på sig så hela skogen kunde se hennes obefintliga mage. även att hon har magiskt svett som luktade typ rosor och vanilj. mitt eget svett däremot är lite riktigt lika trevligt. det luktar mer hockeysvett och alla vet ju att hockeysvett är den värsta sorten
nå skit samma. jag lär ju aldrig bli längre än vad jag är nu. (oavsett hur mycket höga skor jag än köper)
funderade även på saker som vad jag ska göra med mitt tråkiga, blaskiga, enformiga, slappa, trista hår. hade lite tankar på att göra det lite ljusare. inte blont (som sagt, jag blir aldrig en bikinibrud oavsett) men bara snäppet guldigare. nå jonas la iaf in sitt pojkvänsveto så jag får väl hitta på nått annat. några förslag?

nu ska jag få min belöning bestående av att ligga på min spikmatta, dricka the/saft har inte riktigt bestämt mig än, och kolla tv


just det, kan ju tilläggas att jag kände mig extre hurtig idag och sprang 3.7 + intervallade två varv på 1.9
känns att man inte rökt på länge även. känns redigt bra
2 dagar kvar!!!

Kommentarer
Postat av: britta

jag lääääängtar tills du kommer! vilken dag? jag jobbar till halv ett hela veckan :D

2009-06-30 @ 16:36:57
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: linnea

kommer på fredag! åker direkt när jag slutat jobbet vid typ 14 vad är planen för helgen?

2009-06-30 @ 22:28:51
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: britta

supa! jag & lina ska ta det lugnt fredag, sen röj på lördag. jag är ju bakis ett dygn så jag tar det på söndag, lina jobbar till ca halv tio på kvällen på fredag.

2009-07-01 @ 22:46:05
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: linnea

ja men det är väl typ så fia och stellan också tänkt göra. men vi kommer ju som sagt på fredag iaf, så vi kan ju höras mer då

2009-07-01 @ 23:40:26
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0