superman

så var alltså midsommar över.
for ner till jonas som det var planerat. huuuuuuuur skönt som hellst.

flygplatshejkram är bland det bästa som finns!

fick äntligen se hur hans hem ser ut och falkenberg city. har fortfarande ingen koll på stan och skulle lätt kunna gå väldigt vise där. även fast jag har min generations bästa lokalsinne höhö.

midsommar firades hemma hos jonas med hans kompisar kalle och josefin. dom åt kräftor som stank skit, men tydligen smakade helt ok.
till de åt vi västerbottensostpaj som aldrig riktigt ville bli klar men vad god ändå. skyller på min lillebror som säkert inte kan läsa recept ordentligt.
sen var de inte så mycket mer än de. spelade guitarrhero och gick och la oss

lördagmorgon var inte lika angenäm när min papi ringde och sa att mommo dog under natten.
är skönt att hon slipper må dåligt längre
den dagen gjorde vi inte så mycket. var ute på stan och kollade lite och bodde i puffen på kvällen med massa godis glass och chips. mmm fett och  knapert av hundra olika sorter mmm

på söndagen for vi till ikea och sen flygplatsen.
flygplatshejdåkram är bland det värsta som finns!
speciellt igår också. extra jobbigt och drygt var de
rålänge kvar tills man kan bada badkar igen. mmm badkar mmm

well snart är det iaf nästa torsdag. 10 nätter kvar
och då åker vi till pajala och PM09

for till stallet efter jobbet idag. var redigt skönt att fara ut på en liten tur med mitt älskpälsk

nu borde jag gå och lägga mig. tog allt för lång tid att somna igår. är synd att det går tusen gånger snabbare att vänja sig med att sova med nån än ensam

blörk


Kommentarer
Postat av: em

sova själv är döööden.

dödens döden och mörkrets mörker!

det ska man passa sig för!

2009-06-23 @ 21:13:05
URL: http://everlongisagoodsong.blogg.se/
Postat av: linnea

äntligen lite vishetens ord från dig em

2009-06-23 @ 22:20:28
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0