turn

så har jag då kommit hem efter den lilla trippen till mommo. var väldigt skönt att hälsa på henne. hon var på mycket bra humör hela dagen igår och var uppe och hängde med oss. riktigt roligt!!
synd bara att det blev lite lite dagar, men ska fara dit när jag åker hem på marknaden också. min söta mommo

åkte hem med syster och robrobbanrobert som skulle hit till stan på bilbyte. skönt att slippa svettiga människor på bussen.
for till mitt älskpälsk och tog henne på en tur i skogen. var redigt trevligt att slögaloppera i sanden och inte anstränga sig. eller ja, hon fick ju jobba hehehehe.
även att den finfina betesreduceraren jag beställt åt henne kom igår så den fick hon på sig idag. hon var väldigt söt med den och såg ut som en rabiessmittad galning som skulle anfalla allt och alla som kom i närheten.
dock hade hon väldigt svårt att fatta hur hon skulle käka med den, så jag fick klippa upp den lite så hon skulle komma åt. tanken är ju inte att svälta henne. helt iaf moahahaha (här passar det ondaste skratt någonsin in)
men tillslut förstog stackaren hur det skulle gå till och kämpade på rätt friskt med ätningen.
känns iaf bra att kunna släppa henne utan att behöva oroa mig för diverse groteskfetma och liknande. bara hon nu inte kommer på ideen att slita av sig skitet. men det tror jag nog inte. all tankeverksamhet lär nog gå åt till att få i sig så mycket mat som möjligt trots skitet på mulen

har fikat lite med marie ikväll och snackat lite skit. det var trevligt
nu borde jag packa för min resa ner till jonas imån. kan ju inte komma dit helt utan kläder, hur skulle de se ut..? .....

Kommentarer
Postat av: em

ni är väl ändå nakna större delen av tiden...? höhö

2009-06-17 @ 21:54:15
URL: http://everlongisagoodsong.blogg.se/
Postat av: linnea

höööhöhöööhöö. jepp stora planer på det öööhöööhöhöhöhhöööö

2009-06-17 @ 22:10:25
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: em

(Y)

2009-06-18 @ 23:34:04
URL: http://everlongisagoodsong.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0