ring of fire

jag lär ju sova som ett barn ikväll

ridit mitt djur en timme. det gick bra och hon blev redigt svettig (som vanligt)
var ute och sprang en timme. först drygjogga 3.7 och sen intervalla 1.9
alltså. det är nå fel på min kropp när jag springer. oavsett hur mycket jag går på dass innan så blir jag alltid pissnödig när jag springer. ALLTID. fast jag vet att jag egentligen inte är det, eftersom jag omöjligtvis kan bli extremråpissnödig på 10 sek (eller ja det kan jag ju iof, men oftast bara när jag dricker alkohol) men ändå känns det som att jag ska pissa ner mig och måste gå genom hela haga och skämmas. dock händer det ju aldrig kan jag ju även meddela..

känner mig råtrött redan nu och klockan är bara tjugo i elva. men kanske inte så konstigt eftersom min hjärna vägrade somna igår

Kommentarer
Postat av: Anders

sånt är ju så jädra drygt det är som med mig och att måsta gå på klo när det blir kallt.

2009-06-13 @ 16:43:44

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0