It's a wonderful surprise

det var rätt trevligt igår. grillade gjorde vi, dock väldigt sent, men gott blev det.
träffade även hanna som var i stan och det var hur kul som hellst. fast det blev en tidig kväll. har som svårt att koncentrera mig på saker och ting nu för tiden...

idag har jag inte gjort nått annat än att legat ute i solen hela dagen. lånade en bok av linus igår som jag nästan läst ut. har verkligen vart råskönt. även att jag lyckats med att INTE bränna mig en gång till. eller ja, nästan iaf, känner mig lite röd på vissa partier på kroppen men inget jag inte kan leva med
när jag kände att solen gjort sitt på mitt skinn för idag for jag och handlade lite. melon och sånt trevligt fick följa med hem
även lite bröd bakades och en tacomiddag åts i sällskap av min kille. typ.

for till stallet rätt sent. har ju vart kokhett hela dagen så det hade ändå inte gått att rida. hästarna hade även vart inne hela dagen och det var nog rätt skönt för dom. for iaf på en dryg tur med min häst. hennes ena ben känndes inte riktigt helt ok innan vi for ut, men det gick ner sig efter ridturen. funderar på om man ska ta henne till atg och kolla upp skitet bara för att vara på den säkra sidan. har ju ändå tänkt göra det efter sommaren för att lugna min paranoida hjärna. tror nog jag kan vänta tills dess. hon går ju helt normalt och har inte ont eller så...
även att hon inte svällt upp lika extremt som hon brukar, tack munkorg!
och hon kastar sig inte heller över vartenda litet grässtrå i hennes närhet när man tar bort den så hon får ju i sig mat




You
Soft and only
You
Lost and lonely
You
Just like heaven



snart är det torsdag

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0