I'm under attack

jag är redigt trött. var en hård lång dag på jobbet. har börjat med sommartider nu så vi stänger 17. but no! inte idag. jobbade till fem i 6 iaf. lite drygt
sen for jag till stallet och blev terroriserade av en underlig gubbe som påstog att min häst var rädd för honom. högst osannolikt att min häst skulle vara rädd för ens en sån wierd människa som honom.
smuts är hon iaf inte rädd för. var skitig som en gris idag och blev bara värre ju mer jag borstade henne så jag gav upp efter lång tids kämpande
när jag kom hem tog jag faktiskt och städade. diskberget jag samlat på sen jag kom hem från falkenberg förra onsdagen är numera borta, och allt damm och klädesplagg av mången sort från golvet är också borta. sweet
när jag sen skulle gå och duscha upptäckte jag att jag hade en spindel på min ena handuk. läskigt! och nu är det ett stort bi som stryker runt här i mina fönster. varför vill naturen in i mitt hem?

sjukt trött
men det må vara så att jag kommit på nått. har till 31 oktober iaf

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0