if you leave

så var helgen slut och jonas har åkt hem. boring. men men, lite mer än en vecka kvar så åker jag ju ner. but still. väldigt drygt.
har iaf vart redigt trevligt.
var och käkade middag med jobbet i fredags. på angelini. det var redigt gott och vår servitris var världens mest faketrevliga människa på jorden. fortsatte till lottas där vi drack drinkar som man också kan kalla xider med extra sprit
lördagen blev mera chill hemma. lagade mat och bakade tårta och gjorde slut på 1 liter grädde. mmm



även att killen gjort sitt exjobb och var jätteduktig. woho! grattis

planer för veckan då
jobba måndag och torsdag
leka med fia på tisdag
laga cykeln nån dag
baka bröd
och så givet, städa

nu ska jag äta lite middag och sen fara till mitt smitande djur.
haha just de, har drömt massa sinnessjuka saker på sistonde. typ the day after tomorrow på riktigt, och jag gömde mig i en kyl för att överleva
min häst blev nästan uppäten av en björn som sen kalasade på någons hjärna.
om lillebröder som inte finns och badhus jag inte varit på

nu mat

Kommentarer
Postat av: Anders

de där drömmarna lät ju redigt wacked. även att space chimps förmodligen var den sämsta filmen jag någonsin har sett.

2009-06-08 @ 00:59:29

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0