gossip

så var kubbet spelat och klart.
mitt lag regerade såklart. jag fia andreas och filip kickade ass. till och med när vi hade linus på laget vann vi haha
anders maria maria och maria borde skämmas.
sen gick vi till rövarna och drack the med smak av blåa bär

imån ska det byggas hage till hästarna. hoppas på solsken och hetta utan dess like
även att mitt hem är sjukt kallt.
borde ringa min hyresvärd och (än en gång) påtala att balkongdörren är lite lätt retarderad och att toalettstolen är på ständig spol... men det får jag ta en annan dag när jag ids.

och min mobil har ännu inte kommit tillbaks. man blir ju mera less.

Kommentarer
Postat av: Anders

du det blev ju typ lika.. och du borde skämmas fan försöka ta ut en av våra spelare genom att kasta en pinne rakt i benet på henne.. fy!

2009-06-09 @ 01:43:56
URL: http://smallare.blogg.se/
Postat av: linnea

det var inte jag... det var filip...

2009-06-09 @ 14:15:48
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0