getting fat

att äta ett gigantor berg plätt och sen en fet påse godis är ju inte alltid det man suktar efter mest. men ibland så.

blev inge staketbyggande idag. men dom skulle fixa det till helgen så de små djuren får komma ut och äta.
imån ska cyklarna fixas. ska bli riktigt bra, bara det håller. alla vet vi ju hur bra anders är på att laga en punka. egentligen.
men då kan jag äntligen börja cykla till jobbet utan att ändå komma fram som umeås svettigaste frisör haha. min kondis ligger på topp. på tal om det (och feta godispåsar) så ska jag nog försöka ta mig ut och springa imån. på kvällen när det är lite svalare

hörde även rykten om att skattepengarna skulle kommit. bäst att kolla upp

mmm snart torsdag mmm

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0