flowers in the window

har vart en redigt skönt dag. började med att gå på stan och hämta bla en spikmatta jag fått från min chef. sweeet!
den är lila och har miljoner taggar

for sen med peter och andreas till bettnäs. första gången jag var där, och ja, det var som det var sagt. mycket spännigt folk. men dom behöver man ju inte bry sig om. det var redigt ofantligt varmt och sjukt skönt att bara ligga och fetta och bada lite.
hade dock vart helt underbart bra om min personliga insmörjare var med men men. det får vi väl ta en annan gång. tror iaf jag lyckats att inte bränna mig. alltid nått

har suttit ute på balkan och käkat lite och ikväll blir det nog grill. rövarna skulle gå och kolla transformers 2 först. pfft jag säger då bara det.
nu ska jag dock gå och skrubba bort all gammal solskyddskräm och övrigt skit från min kroppshydda..

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0