darling take a swim

idag har nog vart den varmaste dagen i urminnes tider. en dag perfekt för att ex ligga på stranden. bada. chilla. äta glass. grilla. ha picknick i parken osv osv
men vad har jag gjort? JOBBAT!!!! hur drygt är inte det?! innomhus med bastufönster brevid så det blir kokhett
för varmt för att fläkten ska hinna med och kyla och när man dessutom står och jobbar med fönar och plattänger blir det ännu varmare!
hann iaf smygsola lite på lunchen och när jag fick en liten lucka. fast då var det ju så jävla varmt på trappan så jag höll på att dö av värmeslag och solsting. men jag ska väl inte klaga
hade dock extremt badsug hela dagen
och för ovanlighetensskull var det kokhett när jag slutat också och mitt badsug blev bara större och större
fick med mig andreas och filip till nydala och vi badade hejvilt. det var schööönt och svalt, nästan snudd på kallt tillslut
och botten är ju dyig och vidrig men det var lätt värt det ändå
planerat grill imån och mer bad på lördag. vem behöver utomlands när man har umeåsol. YEAH!

for även ut och sprang en sväng. dock bara lite kort, men fortare än jag brukar
men nu sitter jag och dricker massa päronsoda och äter godis mmmmmmm. beach09 linneastyle
helvete vad päronsoda är gott!!!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0