catch the sun

vädret är rätt så schizofrent. ena stunden är de sol och sen helt plötsligt börjar de råregna. vad är uppe med det?

tog cykeln till jobbet idag. skönt att inte behöva gå faktiskt och låta haxen vila. när jag slutat for jag till lina och jonte för att hämta hem hennes orkidee och ge den lite vätska och kärlek under sommaren. på väg hem bestämde jag mig för att leda cykeln upp för berghemsbackar för att slippa dö av utmattning.
men vad händer när jag ska fortsätta cykla då? JA SKITET GÅR SÖNDER!!!! fan så drygt! den gick ju att cykla med sisådär iaf. trampade löst typ vart tredje varv eller så, men rätt drygt.
rätt så irritert kan jag meddela

har iaf precis käkat middag och ska fara ut och röra på fläsket lite senare. mitt varannandagsliv har börjat woho!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0