boring

alltså. kan man ha tråkigare kompisar eller? vi skulle grilla ikväll. det är ju trots allt underbart väder. normala människor vill ju vara ute då. ute och ha trevligt med exempelvis grill och öl. but noooooooooo. mina kompisar äter hellre ruttna subwaymackor och sitter inne i deras grotta och kollar på rutten fotboll. jag hatar fotboll!
sen dissade även min kille mig för fotboll. jag hatar fotboll ÄNNU MER!

hade iaf en redigt trevlig ridtur med min underbara ponnie. for och badade i den suspekta sjön mitt ute i skogen. det var råvarmt och väldigt skönt. kajsa plaskade på hejvilt och fick även simma lite. hur sweeet som hellst
sen skvimpade det i mina skor hela vägen hem

snart börjar family guy. ska kolla de och äta resten av min lilla godispåse.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0