you get what you give

dagen d. det är alltså ikväll vi åker. woho!
ska bli väldans trevligt.
har det lugnt på jobbet idag. börjar först vid 12 men jag lär ju gå dit lite tidigare. med tanke på att jag ska sluta vid halv 3 också. mao en rätt värdelös dag. men men.
ska även kolla igenom min packning rejält. gud vet vad som egentligen packades ner igår haha.
borde väl även anstränga mig och fixa till ipoden lite. har lite bra skit som borde få följa med

kom just på att jag drömde om en väldigt arg bussgubbe. han ville ha 50 kr betalt av mig när alla andra bara behövde ge 20. även att han bara pratade finska och inte ens de kunde han ordentligt. det var en lustig dröm. såpass lustig så jag skrattade till när alarmet väckte mig. såpass lustig så jag snoozade en extra gång bara för att se vad som hände. men då hade jag redan tappat bort den.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0