what's done, is done

dagens plan var alltså:
städa
diska
handla
ponnie

avklarat nu vid halv 8 på kvällen
städa NOPE inte ens i närheten
diska NJA, inte hela vägen, så det blir väl ett NOPE
handla JA! jag är drygt 700 kr fattigare
ponnie SJÄLVKLART!

har helt enkelt inte kommit mig för att göra nått ordentligt. var i stallet och gick på promenad med ponnieponnie. hade även ett trevligt samtal med marko en stund.
kom hem, duschade, la mig på soffan och så var det kört. fast dock inte så länge. enbart på ren viljestyrka fick jag på mig kläder och tog min röv till maxi.
två av dom viktigaste sakerna var tandborste och tandkräm + en hel massa mat.
gick bra, tills jag kom ut till bilen och insåg att jag hade glömt den där förbannade tandkrämen. kommer tydligt ihåg hur jag stog vid dom hyllorna och skulle välja tandborste samtidigt som jag tänkte "hmm, måste komma ihåg tandkrämen också" för att sedan plocka en borste och gå min väg. good going linnea, good going

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0