what to do

dagen började hård sömn. närmare bestämt ca 13 timmar hård sömn. väldigt skönt.
vaknade vid 14 och for till stallet för en vad jag trodde, trevlig ridtur. min häst hade dock andra planer. försökte jobba lite på banan men kajsa tyckte det skulle vara roligare att gå emot lite på banan. blev dock bättre efter ett tag.
åkte hem och tog ut skidorna och mina nya stavar på en tur. även att jag åkte 3.7an istället för 3.2an. kännde mig extremt mycket hurtigare då.
stavarna funkade bara fint. men jag hade inte tackat nej till lite fäste på skidorna som var snuskigt bakhala. mindre kul.
hemma lagade jag lax och potatismos till middag och nu håller jag typ på att somna av trötthet.
kan dock inte gå och lägga mig innan tvättmaskinen är klar. den 4e för idag.
även att jag har stallmorgon imån så det blir tidig uppstigning..
då är ju frågan, ska man vara vaken länge och kolla tex jarhead som går på tv m m mmmmmmm, gå och lägga sig när tvätten är klar, eller ja, jag vet inte. lär ju ändå bli pigg snart igen. brukar ju som bli så...

nå får väl se vad jag tar mig för

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0