there's a fire

börjar inte jobba förän om typ en timme. rätt skönt med halvledig dag.
har vart och lämnat min stackars bil på verkstaden. fast det blir väl ändå mer synd om mig när jag ska hämta ut honom...
har även vart och köpt nya stavar, nu blir det (förhoppningsvis) mer åka av. ihelg.
kom hem, diskade, städade och tänkte koka lite lunch och middag. ett ypperligt tillfälle att prova min nya pastakastrull jag fick i juleklapp. när man ändå kokar pasta för ett helt kompani är det bra med en stor kastrull. och stor kastrull = stor platta = jag vrider på den stora plattan.
dock INTE plattan där jag ställt den stora kastrullen, utan den lite mindre plattan där det ligger massa pappersreklam från umeå energi.
men jag lyckades iaf rädda situationen innan det blev ett ålidhemsinferno i mitt kök, men det luktar lite suspekt här nu, men det är nog inget som inte lite fläkt kan få bort

vars är min lille personliga hjälpreda när man behöver honom som bäst?

Kommentarer
Postat av: Ystret

Urk... jag är sjuk! Det är synd om mig! =(

2009-01-14 @ 21:56:45
URL: http://www.ettklickforskogen.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0