the first day in the rest of your life

första dagen på halvtidsarbetslöheten har börjat.
vaknade först kvart i nio, PANIKADE!!! men inte för jobbet, utan för att hästarna måste ju ut vid nio!!!!! 2 sek senare kom jag på att det faktiskt är måndag och jag faktiskt var där i tid igår så jag lade mig lugnt och somnade om igen.

dagens schema

* gå till ams och anmäla mig
* gå till brottsoffermyndigheten
* åka till ponnielichious
* ut och rasta skidorna
* umm... det var det hele

började dock dagen som alla arbetslösa bör, kolla oprah på tv. hur står alla hemmafruar ut att se på det där dagarna i ända? I just don't get it

hittade även en nästan full spritflaska i min sval när jag grävde efter mat. det var mer än jag visste att jag hade

även att invägningen igår gick helt ok. vägde även liiiite mindre än jag trodde woho. men är det nån som har koll på hur mycket fett, vatten och muskler som är nyttigt? så man inte sätter upp sinnessjuka mål och dör på kuppen eller liknande. det hade ju vart oturligt

nå nu är det tandborsten nästa sen stadens gator och torg för att ta itu med dagens uppgifter

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0