so far, so good

var på arbetsförmedlingen. dom sa att jag nog skulle kunna stämpla upp till 100% typ i all evighet. kändes ju redigt skönt att höra. men såklart måste man ju ändå söka heltidsjobb bla bla bla..

var ute med ponnie en sväng i snöyran. gick rätt bra, hon var på bra humör, dock var underlaget bajs men skritt och trav funkade fint iaf.
kom hem och for ut med skidorna en sväng. tog dock den korta rundan idag eftersom det snöade så mycket. men när jag kom ut ur skogen slutade det dock helt plötsligt. men då gick jag iaf hem och åt lite mat.

vad är planen för imån då? vilodag för mitt lag iaf. tisdag och fredag har jag planerat ut. vila är ju lika viktigt som att träna..... ... just de..

nå nu ska jag sätta på mig en dress och gå och hälsa på rövarna en sväng.
den här dagen har vart väldigt lång.. tänka sig

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0