loose the pants darling

städade igenom min garderob lite. rensade ut lite kläder jag inte använt sen jesus föddes. inte så mycket, men ändå lite mer plats. gick även igenom mina byxor. insåg att jag hade alldeles för mycket jeans. närmare 12 par. plus då dom jag hade på mig för stunden... (plus 3 par jag har på jobbet, och 2 i stallet, men dom räknas ju inte)
bestämde mig iaf för att det är alldeles för många. så jag slängde ett par
har även två par som är knappt använda så jag ska se om inte tradera har nån desperado som vill ha dom.. såhär i finanskristider får man väl se hur det går.
även ett par tröjor som var täckta av damm (näst intill)  fick åka. helt plötsligt utan större ansträngning hade jag en drös galgar över. galgar över = linnea får köpa nya tröjor! WOHO!!
nej jag kanske ska satsa på det där med mat och sånt i första hand. och spareri. har ju en tågluff att tänka på

var ute och gick en timme idag. eller ja, gick / joggade. var väldigt skönt väder förutom motvinden dvs. ska till stellan och fia senare och spela lite spel. då ska jag även passa på att snylta lite på deras supervåg så jag vet hur mycket jag avancerar under hela projekt beach -09
känns rätt bra att veta att det är läääääänge kvar till midsommar. pjuff..


Shut up and let me go
This hurts, I tell you so
For the last time you will kiss my lips
Now shut up and let me go
Your jeans were once so clean
I bet you changed your wardrobe since we met



Kommentarer
Postat av: Ystret

gimme gimme gimme paaants! :)

2009-01-18 @ 23:43:15
Postat av: em

får du för dig att hiva iväg din extremt snygga dieselkjol så vill jag KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖPA.

2009-01-20 @ 15:13:11
URL: http://everlongisagoodsong.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0