leaving on a jetplane

nu var nog allt packat och med. min väska väger as. tyckte den känndes lätt och fin och att jag hade mycket plats kvar, men då kom jag ju på att jag kanske ska ha med lite mat. och sprit. sen var min väska full och tung

men som sagt, bara hoppas jag inte glömt nått typ snowboarden eller liknande. fick även plats med mina skor och alla min åkaroutfit i den väskan. woho
men min hjärna kommer inte på nått som jag kan ha glömt nu. får väl lita på att jag är så pass duktig så jag kommit ihåg allt. har iaf packat ner kameran och min feta pengapung så det löser väl sig på ett eller annat sätt.

Kommentarer
Postat av: em

have a nice trip!

2009-01-31 @ 22:19:17
URL: http://everlongisagoodsong.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0