a way of making things real

min näsa är täppt och mina ögon gör ont. har även huvudvärk och ont i hela kroppen.
bra start på dagen alltså.

vaknade första gången vid 3. hade en grotesk mardröm om spöken, vålnader och andra väldigt läskiga saker. fast det mest obehagliga var känslan jag hade i drömmen. oförklarbar

dagens plan:
städa
diska
handla
ponnie

får vi väl se vad som hinns med, det är ju rätt skönt att bara ligga på soffan och inte röra sig.

just de, mat också. ska även äta. mat är bra, mat behövs. mm


And all at once
The crowd begins to sing
Sometimes
We'd never know what's wrong
Without the pain
Sometimes the hardest thing
And the right thing are the same



bara att vänja sig nu. få det att bli på riktigt och inte förtränga saker och ting. allt är inte som förr, bit ihop och lev med det. eller hur. frågan är bara hur länge det ska ta, och hur det kommer gå. nu känns det ju självklart som aldrig. men nog löser det sig allt. på ett eller annat sätt. och vi röstar på att det blir till det bättre.
varför ska saker och ting  vara så svåra?

Kommentarer
Postat av: britta

jag blev sjuk efter juldan, snoret bara fortsätter att komma :( och jag som ska flyga nästa fredag.



puss

2009-01-04 @ 14:52:51
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0