a new start

har ont i hela min kropp idag. nä ok, överdrift. men i hela överryggsmuskulaturen iaf. att tolka var lite jobbigare än vad jag trodde. men ack så roligt. sinnessjukt kul faktiskt. och allt som behövs är, lite snö, två tolkglada flickebarn, en glad ponnie, miniskidor och en tolksele.

har vart och klippt mig. funderade starkt på att klippa en page på vägen dit. fia tycker jag ska snagga mig, men det vågade jag dock inte. blev ingen page heller. skulle säkert ångra mig efter en stund. men jag gjorde en kompromiss och ändrade lite på frippan iaf.
även utväxten försvann, fast det inte var meningen. men boel och ann sa att jag såg flint ut och verkligen inte kan visa mig ute på lördag om jag inte gör nått åt det. så jag gav med mig. skönt att ha det klippt och freeeeecht igen.

har dock inte blivit nån skitåkning idag. för dåligt väder. allt bara slafsar.

dumdidam..
ska kolla klart hells kitchen sen föda

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0